FOLLOW US ON TWITTER
https://twitter.com/NOFC1

Friday, March 08, 2013

Janji Si Bidadari







Selamat Pagi @NazimOthman #NazimOthmanLovers #NazimOthmanFans

Finally drama yg kita semua tunggu since January and February akan ke udara di TV3 jam 10 mlm di Slot Cerekarama ini. For sure anda semua tak sabarkan nak tengok Nazim Othman? Selain Nazim Othman, antara pelakon yang turut menjayakan Cerekarama Janji Si Bidadari ini ialah adik Puteri Balqis , Aman Graseka , Shery Merlis , Cico dan ramai lagi pelakon2 yang hebat lg berbakat.  Sebelum itu jom kita baca sinopsis ringkas Cerekarama Janji Si Bidadadri ini. 





Sinopsis:
Mengisahkan pasangan suami isteri yang kehilangan anak mereka. Bukan mudah untuk menerima berita kehilangan mereka,apatah lagi melalui hari-hari masa depan tanpa mereka.Itulah yang dilalui Jamil dan Saleha apabila anak-anak mereka  Aina dan Boboy masih tidak pulang apabila azan Maghrib berkumandang.Walaupun pihak polis membantu menyiasat mencari ,namun menjejaki anak-anaknya seperti menemui jalan buntu.Akan tetapi bila anak-anak mereka dijumpai,timbul satu spekulasi yang sukar dijelaskan.Apa dan siapa yang membuat anak-anak Jamil dan Saleha jadi begitu?








Anda suspen? 1001 persoalan bermain di fikiran anda? Untuk makluman cerita ini berdasarkan kisah benar. Nak tahu kesudahannya?

Saksikan Janji Si Bidadari pada 09/03/2013 jam 10 malam

Link promo Janji Si Bidadari http://youtu.be/EwBqo_Kr0SE


0 comments: